Ei isä mikä stressi ja ahdistus, taas. Viime päivinä oon koko ajan miettiny, minne meen lukion jälkeen. Siis tiedän, että meen amk:hon opiskelee sairaanhoitajaks, jos sisään pääsen, mutta en tiiä mihin kaupunkiin. Tiedän, että jossain vaiheessa muutan ainaki joksku aikaa ulkomaille, vaihtoehtoja on noin miljoona, mutta ensin jos hankkis ammatin. Toisaalta pelkään lähteä muuhun kaupunkiin, toisaalta haluan niin saada täysin uuden alun. 

Toisaalta asun nyt lukion loppuun kotona ja voisi olla aika iso hyppäys muuttaa yksin jyväskylään tai lahteen, jotka mun vaihtoehdot on. Kun en voi yhtään tietää, millaista kummassakaan on opiskella. Toisaalta kun ei tunne ketään, saa ihan uuden alun, kukaan ei tunne, kukaan lapsuudenkaveri ei muista. Mutta kun en toisaalta halua jättää nykyisiä kavereita tänne, varsinkaan mun parasta kaveria, jolle kerron kaiken joka on mulle kuin sisko, jota en koskaan saanu. 

Mutta miten mua pelottaa toiseen kaupunkiin muuttaminen kuin ulkomaille, jonne tiedän varmasti että jossain vaiheessa haluan. Ehkä mä otan sen uuden alun vasta siellä. Mulla kun on sellaset harvakuvitelmat, että muualla ihmiset (ainakaan kaikki) ei oo niin ennakkoluulosia kuin Suomessa ja niin edelleen. 

Argh, mitä mä teen... Tässä on nyt muutama kuukausi enne ku pitää hakee, mutta about 10kk ennen kuin tuo muutos olisi edessä.