Viiru 22.6.2000 - 25.11.2010

Viiru pääse enää edes kunnolla pystyyn ja huomenna sitten viedään viimeiselle matkalle. 

Mä en kestä, mutta pakkohan mun on. En kestä olla äitin kanssa just nyt, huomasin että en pysty suree muiden ihmisten lähettyvillä. 

Viiru makaa lattialla, ihan kuin yrittäis liikkua ja nousta ylös, mutta ei pääse. Olin äsken silittelemässä sitä vähän aikaa, mutta ei sitä pysty kattomaan. Äiti ei ymmärrä että miks mä meen mukaa ja yritti melkeen kieltää mut luulis sen tajuavan ku siltä on ennenki jouduttu kissoja lopettamaan, mutta ilmeisesti ei. Haluttais kumpikin, että se nukkuis pois itsestään, mutta se on niin sitkeä kissa, että luultavasti sinnittelee hengissä viimeseen asti.

Eli huomenna tää mun kymmenen vuotta pelkäämä aika koittaa. Ei voi muuta sanoa kuin että tuleepahan olemaan harvinaisen paska päivä.