Kiva juttu, kirjotin tähän jättimäisen tarinan, painoin vahingossa väärää näppäintä ja kaikki meni BUFF! 

To sum it up, nyt on menossa ihan hyvä kausi. Olen hyvällä tuulella, kaverisuhteet on kerranki kunnossa ja pari uuttakin on syntynyt. Olen yrittäny olla mahollisimman avoin ja ystävällinen kaikille, mikä on toiminu hyvin. 

Huono asia on se, että on tullu se känniääliöhetkikin kokeiltua. Oltiin kavereiden kanssa paikallisessa baarissa ja saatoin hieman hölmöillä, kuten vaihtaa pari kielaria erään 30-40v olevan miehen kanssa kun en yhtään tajunnut, mitä tein. Ei sitten yhtään hävetä, ei! 

Hyvää on tapahtunu se, että otin kuntosalikortin ja olo on paljon parempi ja kevyempikin, vaikka painoa on tippunu vaan vähän. Liikkuminen on yleensä ihan kivaa. :) 

Nyt perjantaina mulle on tulossa venäläinen vieras, mistä tulee varmaan suht mielenkiintosta. Mulla on ennakkoluuloja venäläisiä kohtaan, myönnän, mutta en anna niiden vaikuttaa. Toivottavasti. Tyttö vaikutti ihan kivalta kun facebookissa juttelin, joten luulen että tästä tulee mukavaa. Koulun puolesta on paljon ohjelmaa, mutta lisää pitäisi vielä keksiä. Kun kasilla mulla oli tsekkiläinen vieras, ei ollut kauheasti ohjelmaa ja kaikki meni hyvin, mutta olisi kiva, jos voisi kunnolla esitellä meidän kaupunkia ja maata. Tässä on nyt kaksi päivää aikaa keksiä jotain, ei sitten yhtään jännitä...

(Eihän siinä ole mitään vikaa, että ihan IRL mulla ei ole ihastuksia, mutta julkkisihastuksia on nyt noin viisi? Selittääkseni, tässä on: http://www.youtube.com/watch?v=7FCLU2zfVMg)